Хакімдер айтқан:
«Үш нәрсе жайында ойланба:
Кедейлік жайында ойланба. Қайғы-мұңын артады, дүниеқоңыздық пайда болады.
Қиянат жасаған адам жайлы ойланба. Жүрегің қатаяды, кекшілдігің артады және ашушаң боласың.
Дүниеде ұзақ ғұмыр кешу жайында көп ойланба. Дүние жиюді жақсы көріп кетесің, өміріңді құр бекер өткізіп аласың және әрдайым ісіңді ертеңге қалдырасың да жүресің».
Хакімдер айтады:
«Даналық төрт нәрседе оянады:
Дүниелік уайымдардан ада дене.
Дүниенің тамағынан бос асқазан.
Дүние нығметтерінен ада бос қол.
Дүниелік өмірдің ақыры жайлы ой жүгірту, яғни пенде өз ісінің соңы немен тынарын, өмір жолының түбінде өзін не күтіп тұрғанын ойлау».
Хакімдер айтады:
«Кісінің шынайы тәубе еткендігінің белгісі төрт нәрседен белгілі:
Тілін ғайбаттан, боссөзден, өтіріктен сақтайды.
Жүрегінде дұшпандық пен іштарлық болмайды.
Нашар жолдастардан ұзақ тұрады.
Өлімге дайын болуға талпынады, өткен күнәларына шын өкініп, үнемі құдайдан кешірім сұрап жүреді және Раббысына бойсұнуда табандылық танытады».
Кейбір хакімдер былай деген:
«Жүректің өміршендігі төрт нәрседен тұрады:
Білім.
Ризалық.
Азға қанағат.
Зүһд (дүниеге қызықпау)».
Сондай-ақ хакімдердің бірі былай деген:
«Төрт түрлі адам бар, оларда шынайы бақыт жоқ.
Біріншісі – Пайғамбарға (Аллаһтың салауаты мен сәлемі болсын) салауат айтуға сараңдық ететін адам.
Екіншісі – азаншының дауысына жауап бермейтін адам (азан шақырғанда намазға мешітке бармайтын).
Үшіншісі – біреу жақсылыққа мұқтаж болып, көмек сұраса да жәрдемдеспейтін адам.
Төртіншісі – намазынан кейін өзімен қоса, мүміндер үшін дұға жасауға ерінетін адам»1.
1 Имам Әбу Ләйс әс-Сәмарқанди: «Тәнбиһуль Ғофилин».